آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

آرتین عشق مامان و بابا

دومین محرم آرتین

1392/8/20 11:23
نویسنده : مامان آرتین
1,135 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا قدم قدم ، همه پیچیده بوی تو
بوی نگاه زینب و بوی گلوی تو
شنهای شعله ور شده را لمس می کنند
انگشت های القمه در جستجوی تو
اسلام را قدم زده ای سوی کفرشان
کفار قبل از این که بیایند سوی تو !
تو ماندی از زمین و نماندی از آسمان
خون از گلوت رفت و نرفت آبروی تو
من دارم آب می شوم از شرم؛ آن زمان
حتی نبوده آب برای وضوی تو
جز آسمان برای تو جایی نمانده بود
آنجا که کفر می وزد از چارسوی تو ...

 

آرتین در بین الحرمین ساحلی اهواز

هرسال بمناسبت دهه محرم در پارک ساحلی اهواز نمادین

بین الحرمین رو درست میکنن که هیئت های سراسر اهواز و استان توی این دهه میان و مراسم اجرا میکنن.

اینجا عشق مامان داره سینه میزنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

asal
26 آبان 92 2:02
سلام مامان مهربون بیشتر مامانا دوست دارن قالب وبلاگاشون با عکس نی نی های خودشون باشه ، شما هم اگه دوست داری یه قالب وبلاگ اختصاصی با عکس نی نی خودت داشته باشی میتونی سفارش بدی قیمت قالب وبلاگ اختصاصی (فرقی نمیکنه / دوستونه - سه ستونه)10 هزار تومنه که یه بالابر اختصاصی هم با عکس نی نی تون به عنوان هدیه بهتون میدیم اگه خواستی خبرم کن تا برات طراحی کنم ادرس : webnegar1.mihanblog.com منتظرتم حتما بهمون سر بزن
مامان آرتین
پاسخ
مرسی عزیزم! ممنون که بهمون سر زدی
خاله بهار
27 آبان 92 7:51
سلام سلام عزیزم سلام به روی ماهت به چشمای سیاهت به قلب نازنینت به حرفای شیرینت به مهربونیات و به خوش زبونیات و سلام من به تو و به مامان و بابات و خدا پناهت باشه امید راهت باشه همیشه زنده باشی شاد و پاینده باشی
مامان آرتین
پاسخ
ممنونم خاله بهار عزیز! شاعر خستگی ناپذیر
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 آبان 92 17:32
سلام عزیزم ممنون از نظراتت عزیزم من اول باورت می شه فکر کردم کربلاست وقتی عکس رو دیدم بعد نوشته رو خوندم کلی متحول شدم انشالله قسمتتون بشه برین کربلا به حق 6 ماهه کربلا عکس پسرت هم برداشتم برا کلیپ
مامان آرتین
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون
پرهام ومامانش
28 آبان 92 0:13
سلام فدات بشم قبول باشه عزیزم
مامان آرتین
پاسخ
خدانکنه خاله جون ممنون از شما هم قبول باشه.
ندا مامان پارسا و آریسا
29 آبان 92 18:39
سلام عزیزم ، قربون دل پاک و کوچولوت برم عزیزم ، قبول باشه آرتین کوچولو معصومه جان وقتی وارد مدیریت وبلاگت میشی ،در قسمت ابزارهای افزوده در بالا گوشه ی سمت راست در سی دی بلاگ میتونی سی دی وبلاگت را سفارش بدی عزیزم
مامان آرتین
پاسخ
مرسی عزیزم که بهمون سر زدی و جواب دادی دوتا نازگلاتو ببوس
دایی مصطفی
2 آذر 92 13:09
دایی جووون قبول باشه انشالا همه ساله تو این مراسم ها شرکت کنی
مامان آرتین
پاسخ
مرسی دایی جون! چه عجب! کم پیدایی! دیر به دیر به ما سر میزنی.
مامان و بابای حیدر علی جون
3 آذر 92 15:01
سلام قبول باشه ان شاالله خدا برای پدر و مادر مهربانت نگهت داره یا حق
مامان آرتین
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون! خدا کوچولوی شما رو هم نگه داره.
مامان آرشیدا کوچولو
6 آذر 92 8:27
کف پای صاف باعث میشه کودک توی راه رفتن زمین بخوره ،کف پا هم کامل روی زمینه . من شوهر خواهرم پزشکه و اون سریع تشخیص داد و همین طور دوست پرستارم و گفت حتما پیگیری کنید و گرنه من اصلا فکرش رو هم نمیکردم که مشکلی باشه. دکتر مولوی هم که دید سریع متوجه شد اما میزانش باید با کفش طبی عکس گرفته بشه و تشخیص داده بشه دکتر مولوی دو روز اهوازه بیمارستان مهر (شنبه و یکشنبه) .دو روز مشهد و بقیه روزها تهران بیمارستان شریعتی عوارض صافی کف پا دیسک کمر در جوانی و بزرگسالی هست موضوع مهمیه حتما پیگیری کنید
مامان آرتین
پاسخ
زهره جون دوست عزیزم ممنون که پاسخ دادی منم پیگیرش هستم چون واقعا این موضوع فکرم رو درگیر کرده. ایشالله که پای آرشیدا جوونم چیز خاصی نباشه و خیلی زود خوب بشه. دعا کن پای آرتین طوریش نباشه. خیلی نگرانم کرده. آرشیداجون رو ببوس.
مامی آوید
7 آذر 92 2:51
ای جانم به این گل پسر ناز...خدا حفظش کنه...امام حسین این سینه زن کوچولوشو نگه داره مامان آرتین مرسی که به من سر زدین عزیزم...واسه لباس آوید پرسیده بودی که اونو از ایران نگین گرفتم ولی فکر کنم فروشگاه بارانه هم داشته باشه
مامان آرتین
پاسخ
ممنون خاله جون! خدا آوید جون رو واستون نگه داره. ممنون که به ما سرزدین و جواب دادین.
مامان پرهام
7 آذر 92 11:28
عزیزم جه نازیییییییییییی به ما هم سر بزنین
مامان آرتین
پاسخ
باشه خاله جون ما که همیشه سر میزنیم ولی بازم چشم.
مامان فهیمه
7 آذر 92 13:55
سلام دوست عزیز خوبید انشالله,لطفا در جواب سوالتون به پرسش و پاسخ مراجعه کنید امیدوارم کمکی کرده باشم
مامان آرتین
پاسخ
مرسی عزیزم. چشم الان میرم و میخونم.
توت فرنگی (مامان علیرضا)
9 آذر 92 14:37
سلام عزیزم ممنون از بازدیدت و نظرت آرتین جون خوبه؟ ببوسش از طرف من
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 13:14
انا لله و انا الیه راجعون
مامان آرتین
پاسخ
آخی خدا رحمتش کنه. روحش شاد
خاله کمیل و کیان
20 آذر 92 1:13
عزیزم با تبادل لینک موافقی خبرم کنhttp://komeylbaba.niniweblog.com//
مامان آرتین
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم با افتخار