آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

آرتین عشق مامان و بابا

گراتن بادمجان

1392/9/13 9:55
نویسنده : مامان آرتین
886 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب واسه شام گراتن بادمجان درست کردم. خیلی هم خوب شد. پیشنهاد میکنم حتماً یکبار درست کنید.

منم اولین بار بود درست میکردم خیلی خوشمزه شد.

شوشو هم خیلی استقبال کرد و خداروشکر خوشش اومد.چشمک

قلب قلبقلب

دستور پختش خیلی راحته

اول بادمجان ها رو بعد پوست گرفتن و شستن سرخ میکنیم و به این شکل توی ظرف میچینیم و روش پنیر پیتزا میریزیم.

بعد موادمون رو که مثل مواد ماکارانی آماده میکنیم البته + قارچ

 روی بادمجانها رو کامل باهاش میپوشونیم

مرحله بعد ریختن سس سفید روی مواد قبلی

و بعد دوباره مراحل قبلی رو تکرار میکنیم

و در آخر پنیر پیتزا میریزیم و بمدت 5 دقیقه داخل مایکروفر میذاریمقلب

غذای ما آماده است

به همین راحتی و خوشمزگیمژه

امیداورم بتونین درست کنین و خوشتون بیاد.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

عشق پرواز
13 آذر 92 14:13
به به جای ما خالی فکر کنم باید غذای اقتصادی و مناسبی برای دانشجو ها باشه! برم واسه امشب بادمجون بخرم!!!!!!!
مامان آرتین
پاسخ
الهی کاشکی بودی تا برات درست میکردم داداش حسین عزیز.
مامان محمدحسین
13 آذر 92 14:31
سلام عزیز دلم.... در قسمت پرسش ها باهاتون آشنا شدم... پسرم سه روز از گل پسر شما بزرگتره و دقیقا همین مشکلات رو داره.... حتی چنان با صندلی تو سر نوه صاحبخونمون زده که فکر کنم به زودی باید تخلیه کنیم.... منم خیلی نیاز به یه مشاوره داشتم تا این سایت رو دیدم ....شما هم ببین http://www.iranbanou.com/default.aspx?id=26&ctgr=%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%20%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA%DB%8C%20%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86 مطمئن باش که این دوره گذراست و نباید فکر کنی که در تریت فرزند کوتاهی کردی.... خوشحال میشم بهمون سر بزنین و بازی هایی که انجام میدین رو برامون بگین...بووووووووووس
مامان آرتین
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی و دلگرمی میدی. واقعا این دوره ای و میگذره. خدا به همه ما مامانها صبر بده. از آشنایی باهاتون واقعا خوشحالم.
عشق پرواز
17 آذر 92 11:02
سلام آرتین این حبابا که توشون قلبه خیلی با حالن!(الان دارم ذوق مرگ میشم) نیم ساعت توی سایت دانشگاه نشسته بودم داشتم میترکوندمشون، نزدیک بود یکی از کلاسامو نرم!!!
مینا مامان آرمانی
19 آذر 92 22:56
سلام همشهری جون.چه پسملی داری.ببوسش.با اجازتون لینک شدین
مامان آرتین
پاسخ
سلام عزیزم خوشحالم که ی دوست دیگه پیدا کردم.
شکوفه
20 آذر 92 15:26
مرسی از دستور پخت بنظر خوشمزه میاد سس سفیدش چی بود؟ مایونز منظورتونه؟ . . . . پسر خوشگلتونم انقد بهش سخت نگیرین خوردنیه ماشالا
مامان آرتین
پاسخ
مرسی عزیزم که بهمون سرزدی. نه گلم سس سفید با آرد سفید کره و شیر درست میشه.
مامان سپهر
21 آذر 92 2:43
مرسی عزیزم
خاله بهار
22 آذر 92 17:46
سلام آرتین عسل خوبی عزیزم به به از غدای مامانی
توت فرنگی(مامان علیرضا)
25 آذر 92 13:56
سلام خوبی عزیزم ممنون سر زدی به به چه غذای خوشمزه ای آرتین جونم رو ببوس