آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

آرتین عشق مامان و بابا

دومین نوروز آرتین

1393/1/24 12:19
نویسنده : مامان آرتین
2,414 بازدید
اشتراک گذاری

بوی جان می آید اینک از نفس های بهار

دستهای پر گل اند این شاخه ها ؛ بهر نثار

با پیام دلکش " نوروزتان پیروز باد "

با سرود تازه " هر روزتان نوروز باد "

شهر سرشار است از لبخند ؛ از گل ؛ از امید

تا جهان باقی ست این آئین جهان افروز باد

 

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت.....

روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد.

 

بدو بیا ادامه مطلب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

اینم از عشق زندگی ما

که بزور تونستیم ازش عکس بندازیمکلافه

ماچعیدی گل پسری از طرف من و بابا عباسماچ

سفره هفت سین خونه مامان جون (مامان بابا عباس)

اینم هستی گلی و آرتین کنار سفره خونه اون یکی مامان جون

که طبق معمول پسری در حال شیطونی ...نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابا عباس
26 فروردین 93 14:53
سلام بر همسر عزیزم واقعا خسته نباشید که هم به کارای اداره میرسی هم به کارای خونه و هم به کارای وبلاگ آقا آرتین. امیدوارم که هم من و هم آرتین جون قدر تمام زحماتت و تلاشهاتو بدونیم. ایشاله همیشه سلامت و شاداب و سرزنده باشی قربونت برم دستت درد نکنه فدات شم
مامان آرتین
پاسخ
مرسی مهربونم. عاشقونه دوستون دارم.
بابا عباس
26 فروردین 93 15:04
امسال یکی از بهترین عیدهای نوروز عمرم بود. چون از همیشه متنوع تر و با حالتر بود و به ما خیلی خوش گذشت. تمام این خوشی ها و شادابی ها رو اول باید شاکر خدای بزرگ بود و دوم ممنون مامان معصوم بود که ذره ای برای ما کم نمیذاره. مامان معصوم من و آرتین خیلی دوست داریم و از خدا میخوایم همیشه تندرست باشی
مامان آرتین
پاسخ
مرسی شوشوی عزیزم. منم عاشقونه دوستون دارم و خدارو هزاران بار شاکرم.
آترینا
30 فروردین 93 15:08
سلام آرتین جون ، امیدوارم همیشه خوب باشی و من خیلی از وبلاگت خوشم اومد
مامان آرتین
پاسخ
سلام آترینا جون ممنون که به وب من سر زدی. قابل شما رو نداره!!!
مامان مهدیه
30 فروردین 93 16:48
سلام عزیزم دوقلوهای من ساراوثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به ویلاگ ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان آرتین
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتماً! ممنون که به ما سر زدی!!