آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

آرتین عشق مامان و بابا

18 ماهگی نفس من

1392/8/7 11:11
نویسنده : مامان آرتین
714 بازدید
اشتراک گذاری

 


18 ماهگیت مبارک عمر من

 

عزیز دل مامان فردا باید ببرمت واسه واکسنت.

دورت بگردم خداکنه که اذیت نشی آخه همه میگن واکسن 18 ماهگی سخت ترین واکسن.ناراحت

عشق مامان اینگار همین دیروز بودی که بدنیا اومدی و ی ذره بودیلبخند

اما حالا ماشالله واسه خودت مردی شدی عشق مامان و داری میری توی 19 ماهگی.

امیدوارم که همیشه تنت سالم و لبت پرخنده باشه عزیزکم

اینم ی عکس از 18 ماهگیت

آرتینم

هر کجای دنیا که باشی


همین که تپشهای قلبت از آن من است خوشبختم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بهار مامانه برسام
7 آبان 92 13:25
مشاشالله هزارماشالله چه پسر خوشمل و خوشتیپی
قربون شکل ماهش بشم من
خدا حفظش کنه
یه عالمه بوس واسه این پسمل ملوس


ممنون خانمم شما همیشه به ما لطف داری. من به خودم میبالم که ی همچین دوست خوبی رو پیدا کردم.
بوس بوس برای شما و برسام جونم
بهار مامانه برسام
7 آبان 92 13:26
خوشگلم شما دوست خیلی خوب و عزی منی با کمال میل رمز رو برات فرستادم خصوصی هات رو بی زحمت چک کن
توت فرنگی(مامان علیرضا)
13 آبان 92 18:34
سلام عزیزم

مبارک باشه خاله 18 ماهگیت

ینگران واکسنش هم اصلا نباش

علیرضا رو چون به دستش زدن اصلا اذیت نشد

دعا می کنم گل پسر شما هم اذیت نشه عزیزم


مرسی خاله جون! ی خورده تب کرد و پاهاش ی دو روزی درد میکرد. ولی تا خوب شد سریع بعدش سرما خورد که هنوز که هنوزه درگیرشم. ممنون عزیزم که به ما سر زدی. گل پسریو ببوس.




مامان مهرسام
22 آبان 92 10:44
ای وای آخه این واکسن ها از جون ما چی می خوان ...... کاش واکسنتو به من میزنن مرسی خاله جون از همدردیت.