آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

آرتین عشق مامان و بابا

دومین سفر آرتین به مشهد مقدس

1392/7/7 12:07
نویسنده : مامان آرتین
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

امسال آرتین جون با هستی گلی همسفر بود و یهو تصمیم گرفیتم که به پابوس آقا امام رضا (ع) بریم و در عرض دو ساعت کل کارامونو کردیم و راهی سفر شدیم که خیلی هم خوب بود و خوش گذشت. گذشته از اینکه هستی و آرتین هم خیلی شیطونی کردن و ماهارو اذیت کردن ولی باز ارزششو داشت.

البته مامان جون و دایی بزرگ آرتین جون صبح همون روز حرکت کرده بودن که ما بعدازظهر رفتیم دنبالشون.

ایشالله که قسمت همه اونایی که دوست دارن برن بشه که وقتی وارد حرم میشی ی حس خوب و شیرین بهت دست میده.

اینم از عکسهای سفر..............

بدو بیا ادامه مطلب

اینجا تو راه دامغانه ایستادیم و پسته تازه و خوشمزه دامغان خریدیم.

و اما حرم آقا علی بن موسی الرضا (ع) در دهه کرامت و شب میلاد

هستی خانم و آرتین در حرم

 

شیطون مامان میخواد بره تو حوض آب 

این موتور سیکلت زیبا در کنار بازار الماس شرق

و اما بازار الماس شرق.......

 

عشق من که کلی با ماشینش حال کردنیشخند

آقا کجا داری میری تشریف داشتیخنده

بعد از کلی خرید و چرخیدن رفتیم کافی شاپ که گلویی تازه کنیم که گل پسرم از خستگی خوابش برده بود.خواب

اینجا هم ی ترازوی زیبا کنار بازار بین الملل بود که رفتیم باهاش عکس انداختیم

تولد دایی مصطفی جون تو مشهد بودیم که تصمیم گرفتیم کیک بخریم و بریم هتلشون و بهش تبریک بگیم. که چشمتون روز بد نبینه کلی گشتیم تا کیک پیدا کردیم هرجا میرفتیم یا تعطیل کرده بودن یا کیک نداشتن که بالاخره بعد از کلی گشتن، موفق شدیم...

هرچند کیک خوبی گیرمون نیومد ولی خوب بازم بهتر از هیچی بود.

دایی جون ایشالله تولد 120 سالگیت ماچ

بعد از 4 روز موندن در مشهد رفیتم تهران خونه مامان بزرگ هستی گلی.

ایجا هم آرتین بعد از خستگی راه و ی دوش جانانه یواش یواش داره میره تو چرتخمیازه

هستی در کنار دختر عمه و پسر عمه عزیزشقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان بهاره مامان امیرمحمد
7 مهر 92 12:44
سلام به به همیشه به سفر و زیارت - زیارت قبول باشه گل پسر و مامانش خانواده محترم چه عکسهای باصفایی - حسابی خوش گذشته نه - به بچه ها که خیلی خوش می گذره فقط یکمی به بزرگترها سخت میگذره امیدوارم همیشه سلامت باشید و دورهم برید به زیارت التماس و بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس




ممنون خاله جون! ایشالله قسمت شما.
مامان مهرسام
8 مهر 92 11:16
سلااااااااااااااااااام به روی ماه آرتین خوشمزه که رفته مشهدو حسابی خوش گذرونده ...چه عکسای خوشملی با گرافیک شهری انداختی ممنون که به ماسرزدین زودی اومدم که بیشتر و بیشتر باشما مامان هنرمند و باسلیقه و آرتین موشی خوشمزه آشنا بشیم به امید دیدارهای بعدی
مامان مهرسام
8 مهر 92 11:21
لباس زنبوری آرتین خییییییییییییلی قشنگه منم میخوام ازش


قابل شما رو نداره خاله جون!
مامان مهرسام
9 مهر 92 1:20
جدی چه مارکی هست ؟ بگردم شاید پیدا شد


عزیزم من اینترنتی از سایت نازدونه خریدم.
مامان بهاره مامان امیرمحمد
10 مهر 92 12:44
سلام لطفاً به وب من سربزنید یک موضوع خیلی خیلی مهم با تشکر


بله عزیزم. الان میام.
پرهام ومامانش
10 مهر 92 22:09
زیارتتت قبوللللللللللللللللللللللللللل ارتین جونم


مرسی خاله جون!
مهسا(مامان آرتا-آرتین)
13 مهر 92 18:00
سلام مامان آرتین جون ایشالله پای آرتین مورد خاصی نداشته باشه من هم دنبال ارتوپد کودکان در اهواز هستم پیدا کردی ازتون می پرسم من هم می خوام آرتینم رو ببرم دکتر آرتین جون رو ببوسید
آرتین نابغه کوچک
16 مهر 92 0:42

کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید

دوست جونم روزت مبارک
راستی دوستم زیارتت قبول


مرسی عزیزم. بر شما هم مبارک (بوس)(بوس)
بهار مامانه برسام
23 مهر 92 16:05
گل نازم من به برسامم روزی 5 میل میدم اول از 2.5 شروع کردم تا دو سه روز بعد کردمش دو وعده در روز دوتا 2.5میل که یکی رو صبح میدادم یکی رو عصر و الان کلا 5میل بهش میدم و یه جا و صبح بهش میدم شما هم با توجه به سن آرتین عسلی همون 5 میل رو بهش بدی خوبه خود سندروس قاشق علامت گذاشته شده داره و هم 2.5 میل رو مشخص کرده هم 5میل رو گلم ولی اول از همون 2و5 میل شروع کن و به همون ترتیبی که گفتم بیشترش کن امیدوارم این شربت رو که به پسری میدی حسابی بهش بسازه و تپل مپل تر بشه و انشاالله همیشه سالم و تندرست باشه عزیزم ممنون که به من اطمینان میکنی گلم اگر باز سوالی بود من در خدمتت هستم ماشالله نازگلتون خیلی خوشمله از طرف من ببوسش خدا حفظش کنه
بهار مامانه برسام
25 مهر 92 14:03
گل نازم تویه پرسش و پاسخ لطف و محبتت رو نسبت به خودم دیدم و دور از ادب دیدم نیام ازت تشکر نکنم...
قربون محبتت عزیز دلم خدا آرتین خوشمل عسلی رو برات حفظ کنه عزیزم
منکه کاری نکردم قربونت شم هر چی بوده از نظر من انجام وظیفه ی من به عنوان یک مادر و یک انسان بوده که اون چیزی که میدونم خوبه و برای نی نی خودم استفاده میکنم به شما مامانای گل هم بگم تا اگه دوست داشتید شما هم برای نی نی جونیاتون از اون استفاده کنید
گل نازم باز هم ممنون از لطف و محبتت امیدوارم که همیشه موفق باشی و خدا نازگلت رو همیشه برات سلامت نگه داره
به خدا میسپارمتون و از صمیم قلب براتون بهترین ها رو آرزو میکنم

مرسی عزیزم. ممنون از شما مامان گل و مهربون.
توت فرنگی(مامان علیرضا)
28 مهر 92 11:53
سلام عزیزم
ممنون به ما سر زدی و نظر گذاشتی
خدا گل پسرت رو برات حفظ کنه عزیزم
زیارت هم قبول باشه انشالله


مرسی عزیزم. خواهش میکنم دوست خوبم.
ملیکا
28 مهر 92 15:49
سلام وبلاگ قشنگی داری اگه میشه منم مهمون وبلاگت کن
میشه به این سئوالم جواب بدید
هنوز برای دخترم اسم نذاشتم
نظرتون راجع به این اسم ها چیه؟

آوین، یاسمن، مهرسا، ثنا، شاینا

کد.م قشنگ تره؟

جوابش را به وبلاگم بفرست ممنون
http://maheman137.blogfa.com/


سلام عزیزم. ممنون که به ما سرزدی! الان میام
سپیده
4 آبان 92 16:22
سلام خانمی. تو پارک چوبی اهواز بود. با بچه ها قرار وبلاگی گذاشتیم اونجا من برای اولین بار دیدمشون. فکر کردم شما هم می دونید. ایشالله قرارهای بعدی اطلاع رسانی تو وبم می کنم


مرسی عزیزم! ولی حیف من اطلاع نداشتم.
توت فرنگی(مامان علیرضا)
4 آبان 92 16:39
سلام عزیزم
من توصیه می کنم حتما بخری
خیلی بدرد می خوره عزیزم
من راضیم
فقط توسیه می کنم حتما شرکت آریا رسان رو بخر تا پکیجش که واقعا خوبه برات بفرستن
من شمارش رو تو همون پرسش و پاسخ گذاشتم



ممنون خانمی! خیلی لطف کردی عزیزم که تجربیاتت رو در اختیار بقیه هم میذاری.
بهار مامانه برسام
6 آبان 92 18:27
مرسی خاله جون مهربون
ممنون از لطف و محبتت
انشاالله که خدا از دلتون بشنوه،
انشاالله خدا خودش حافظ همه ی نی نی های گل باشه و به حرمت جده ی سادات همه ی نی نی ها رو خوشبخت و عاقبت به خیر کنه.
چشم خاله جون مهربون،حتما
هم برسام و هم من از صمیم قلب براتون دعا میکنیم تا خدای مهربون حاجتتون رو بهتون بده و مشکلتون رو برطرف کنه
انشاالله که به حق جدم خدا خیلی زود حاجتتون رو میده خدا خیلی خیلی خیلی مهربون و بخشنده و بزرگواره و همیشه جای شکرش رو باقی میذاره.
گلم من که بنده ی رو سیاه خدا هستم ولی مطمئنم خدا به برسام و کلا به نی نی ها نه نمیگه چون این فرشته های کوچولو دلاشون و روحشون پاک و بزرگه و در ضمن خدا به حرمت جدمم که شده صدای منه رو سیاه رو هم میشنوه و انشاالله به حرمت همون جدم حاجتتون ادا میشه
انشاالله


مرسی عزیزم! بهار مهربونم
دوست خوبم قربون بیانت بشم که اینقدر زیبا مینویسی.
ایشالله خدا حاجت همه رو بده و نگهدار نی نی های گلمون باشه. آمین