آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

آرتین عشق مامان و بابا

عکس های تولد یکسالگی آرتین

1392/2/22 8:18
نویسنده : مامان آرتین
7,601 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

 

 آرتین عزیزم

بی نهایت دوستت دارم

تولدت مبارک قشنگم

 

اینم از عکسهای تولد زنبوری آرتین

.

.

.

.

.

.

.

.

بدو بیا ادامه مطلب 

زنبور کوچولوی مامان

بند رخت نوزادی آرتین و نمونه پوشکهایی که تو این مدت استفاده کرده.

میز گیفت که شامل: کیف گیفت که داخلش عکس آرتین روی شاسی، تقویم و کارت تشکر

لیوانهای زنبوری

میز شام که مختصر و مفید بود.

سالاد الویه، سالاد پاستا و کیک مرغ

اینم از شکلاتهای زنبوری ما که شبیه هلیکوپتر جیمبوقهقهه

پاکت های پاپ کرن

اینم از ژله ها که خراب شدن و حالم گرفته شد.گریه

و اما کیک زنبوری ....

میز هدیه ها که بیشترش پول نقد و دو تاش سکه پارسیان بود.

هدیه آجی فرشته (دختر خاله آرتین جون) دو تا کتاب خیلی عالی

هدیه هستی کوچولو

هدیه خاله لیدا (مربی مهد آرتین)

هدیه دایی امید

هدیه عمو حسن (سه مدل بازی فکری و سرگرمی)


هدیه خاله سمیرا (دوست صمیمی مامان آرتین)

و اما هدیه مامان و بابای آرتین که یادشون رفت توی جشن هدیه رو بدن.ناراحت

پ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

علی کوچولو
10 اردیبهشت 92 12:13
سلام آرتین جان.
تولدددددددددددددددت مبارک دوست من.
دست مامان گلت درد نکنه که برات سنگ تموم گذاشته.
خسته نباشی مامان آرتین.


مرسی عزیزم. ممنون
مامان پرنیا
10 اردیبهشت 92 13:02
وای چه تولد زنبوری نازی شده مامانی واقعا خسته نباشید حسابی زحمت کشیدی


مرسی عزیزم. شما لطف دارین
سپیده از وبلاگ "کودک من"
10 اردیبهشت 92 13:55
آرتین عزیز تولدن مبارک. ممنون اطلاع دادی و ثبتش کردم


ممنونم خاله جون.
خاله سميرا
10 اردیبهشت 92 15:20
آرتين عزيزم دوباره تولدت مبارك دست مامان گلت درد نكنه عكسها زيبا بودن


مرسی خاله جون. بوس بوس
فرشته
10 اردیبهشت 92 15:39
ارتین مثل این که از کارت زنبوری من که برات درست کردم خوشت نیومده چرا عکسشو نزاشتی


وای آجی فرشته ببخشید. چشم میذارمش.
عشق پرواز
10 اردیبهشت 92 17:11
به به چه تولد خوشمزه ای
جای ما هم که خالی بود
میخواستم به صورت ویدئو کنفرانس شرکت کنم که متاسفانه اینترنت در دسترس نبود
آرتین جون تولدت مبارک قربونت برم الهی خیلی دلم واست تنگ شده
لطفا از اون بادبادکا یدونه واسم بذارید کنار تا بیام!!!


سلام داداشی گلم
جات حسابی خالی بود. ما هم خیلی ازت یاد کردیم. چشم تمام بادکنها مال تو! تو فقط بیا...
دایی مصطفی
11 اردیبهشت 92 0:45
دایی جون ایشاله تولد 120سالگیت
نفس دایی عجب شبی بود به من که خیلی خوش کذشت
جای همه دوستای خوشکلت خالی
بوووووووووووووووووووووووس


ممنون دایی جون. شما هم خیلی زحمت کشیدی. دست شما هم درد نکنه.ایشالله تولدت جبران کنیم!
مامان شایان
11 اردیبهشت 92 4:13
ارتین جونم خاله تولدت مبارک باشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
صد ساله شی گلم

مادر ای پرواز نرم قاصدک

مادر ای معنای عشق شاپرک

ای تمام ناله هایت بیصدا

مادر ای زیباترین شعر خدا


پیشاپیش روزت مبارک عزیزم.


روز شما هم مبارک باشه عزیزم.
مامانی آرتین
11 اردیبهشت 92 16:59
عسلم تولدت مبارک خوشحال میشم با هم دوست باشیم


سلام بله حتما با کمال میل.
سارینا مامان آرمان
11 اردیبهشت 92 17:05
در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان كه از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارك
مامان پارسا
12 اردیبهشت 92 3:31
سلام
دوست گلم روزت مبارک


سلام عزیزم روز شما هم مبارک.
سارینا مامان آرمان
15 اردیبهشت 92 11:48
سلام عزیزم خوبی کوچولوت خوبه؟
عضو عکس پرینت هستی یا نه؟اگر نیستی من برات لینکش رو میفرستم عضو شو و 30 تا عکس رایگان از کوچولوت رو برات چاپ میکنن میرستن مربوط میشه به نی نی وبلاگ.
http://axprint.com/Signup/?IN=133904JN


مرسی که خبر دادی عزیزم.
سارینا مامان آرمان
15 اردیبهشت 92 11:53
عکسهای تولدت خیلی قشنگن دست مامان بابا درد نکنه معلومه خیلی زیاد زحمت کشیدن


مرسی خاله جون!
سارینا مامان آرمان
15 اردیبهشت 92 11:55
مامان پریسا
16 اردیبهشت 92 17:04
سلام عزیزم. تولدت مبارک.

گلم اسم شما رو در پرسش و پاسخ برای قرار وبلاگی دیدم. اومدم تا از نزدیک با شما اشنا بشم.


سلام عزیزم از آشناییتون خوشبختم.
مامان آرشیدا کوچولو
18 اردیبهشت 92 1:16
مامانی عزیزم همه قرار و مدار رو توی وبم پست جدید زدم اگه نظری داری بگو قربونت به امید دیدار روز جمعه


ممنون گلم.
پرهام ومامانش
18 اردیبهشت 92 14:48
تولدت مبارک
با تاخیرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر


ممنون عزیزم.
مامان یلدا و سروش
22 اردیبهشت 92 23:39
تولد آرتین جون مبارک باشه انشاالله جشن 120 سالگیش رو جشن بگیرین


مرسی عزیزم.
مامان یلدا و سروش
22 اردیبهشت 92 23:40
ممنون از حضورت خانومی. لینک شدین عزیزم. فقط لطف کنید بهم خبر بدید از کدوم شهرین تا کنار اسمتون لینک کنم
داداش مهزیار
24 اردیبهشت 92 17:35
پسر عمه گلم ایشاالا صد و بیست ساله بشی جشن تولدت خیلی خوش گذشت


مرسی داداش جونم!
ستایش*مامان محمود
25 اردیبهشت 92 18:33
سلام من تولدپسرتونو در کودک من دیدم چقدنازبودن دست شمادرد نکنه منم میخوام براپسرم بزودی تولد بگیرم راستش از شکلاتهایی که شکل هلی کوپتربودن خوشم اومده و چون پسرم ممکنه تمش هواپیماباشه خواست بپرسم چطوری درستش کردید ممنون میشم ج بدید این وب پسملمه http://yedoneh.niniweblog.com منتظرتون هسم
مامان آرشیدا کوچولو
28 اردیبهشت 92 10:34
دلبر دیشب خیلی جای شما خالی بود نیامدید


ببخشید عزیزم. شرمنده
مامانیه سپهر
28 اردیبهشت 92 11:27
سلام مامانیه گل آرتین. خوبی همشهری؟ از سارا جون مامان علی خوشتیپ متوجه شدم که شما هم اهواز هستی. خیلی دوست داشتم توی 2 تا قرار نی نی وبلاگی می دیدمتون.
خیلی خوشحال میشم که توی قرارهای بعدی بیایید.
راستی تولد آرتین جون مبارک. خیلی تزیینات خوشکل شده. ایشالا تولد 120 سالگیش و جشن دامادیش رو بگیرید.
مامانیه آرتین، واستون امکان داره راهنماییم کنید که این تم خوشکل رو چطوری تهیه کردین؟ اگه نی نی وبلاگی یا نی نی سایتی هستش، بهم آدرسش رو بگید؟ ممنون میشم عزیز.
آخه میخوام واسه سپهر هم تولد با تم زنبور یا هواپیما بگیرم.
راستی با اجازه و با افتخار شما رو
لینک میکنم گلم.

سلام عزیزم خواهش میکنم.
مامانیه سپهر
29 اردیبهشت 92 12:01
سلام همشهری. خوبی؟ الان توی یکی از پستهات خوندم که آرتین جون رو میزاری مهد. راستش منم پروژه مهد دارم. سپهر الان 20 ماهشه و تازه میخوام بزارمش. (از اول خرداد) استرس زیادی هم دارم. میشه واسه مهد و یکمی از مهدکودک و تجربیاتت واسم بگی؟ ممنون میشم گلم.
راستی آرتین کدوم مهد میره؟


سلام عزیزم الان میام پیشت و بهت میگم.
مامان آرتین
2 خرداد 92 0:32
سلام عزیزم ماشالله به این گل پسرلینکتون میکنم دوست داشتین با نام آرتین نابغه کوچک لینکم کنید


خواهش. منم با اجازه لینکتون کردم.
مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 19:21
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی یادت نمیرود باید عاشقی کنی کاش من اینگونه عاشق بودم .....
سمیه مامان زینب
26 خرداد 92 2:23
سلام عزیزم خیلی تولد قشنگی بود منم میخوام واسه دخترم تولد بگیرم میخواستم برای طراحی ریسه و گیفت و کلا همه طراحی ها بپرسم که کار خودتون بوده یا دادین بیرون انجام دادن یکم راهنماییم کنید ممنون میشم.


سلام عزیزم. الان میام پیشت!
مامان بهاره مامان امیرمحمد
29 تیر 92 13:35
سلام آرتین جون و مامان معصومه مهربون وای ببخشید که دیر شده شرمنده ام درگیر بیماری امیرمحمد بودم پاک یادم رفته بود تولد آرتین جون کی بوده - با اینکه دیر شده ولی تولدت مبارک امیدوارم تولد 120 سالگیت همه چی خیلی عالی بوده دست مامانی درد نکنه با سلیقه و قشنگ یک بوس آبدار از طرف من و امیرمحمد بخاطر تولد آرتین جون بوسسسسسسسسسس


مرسی خاله جونی. ممنون. چند تا بوس خوشکل هم از طرف ما برای شما
raha
30 تیر 92 12:18
واااااااااااااااای عجب تلدی بودجای من خالی
raha
30 تیر 92 12:20
این عکس نبوری هاروازکجاتهیه کردین میشه به منم بگین عایا؟؟؟