آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

آرتین عشق مامان و بابا

روزت مبارک نفس مامان

1391/7/16 16:38
نویسنده : مامان آرتین
417 بازدید
اشتراک گذاری

روز جهانی کودک به همه کودکان عزیز و دوست داشتنی مبارک.

 

این شعر رو خاله فاطمه (دوست مامان معصومه) تقدیم کرده به آرتین جان بمناسبت روز جهانی کودک

 

روز جهاني كودك مبارك

 

 

حق دارم چرا بگویم و جواب بشنوم .

حق دارم در قبال خود مسئول باشم .                                                                         

حق دارم محبت کنم و متقابلا مورد محبت قرار بگیرم .

حق دارم بدهم و بگیرم .

حق دارم از آموزش لذت ببرم.

حق دارم بازی کنم .   

حق دارم با آداب و سنن و ارزش های کشور آشنا باشم .               

حق د ارم در محیطی پاکیزه و سالم زندگی کنم.

حق دارم در فضایی سرشار از صلح و دوستی زندگی کنم.

حق دارم از پذیرش و انجام کارهای سخت و طاقت فرسا خودداری کنم .

حق دارم در برابر هر نوع دخالت و بی حرمتی در امور خانواده محافظت شوم.

حق دارم شادی ،خوشبختی ،اندوه ،ماتم ،خشم و درد را تجربه کنم .                                                                    

                       ماچ ماچ  آرتين جان روزت مبارك نفسم  ماچ  ماچ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دایی امید و داداش مهزیار
17 مهر 91 10:40
روزت مبارک عزیز دل داییییییییی به ما بیشتر سر بزن پسر عمه
دایی امید و داداش مهزیار
17 مهر 91 16:42
آرتین عزیز وقتی میخندی من و زن دایی دوست داریم بخوریمت خنده رو دایی وقتی میخندی تمام خستگی کار روزانه که تو تنمه بیرون میره نمیدونی تا کجا میره من این توپو نداشتم ببخشید اشتباه شد
دایی امید و داداش مهزیار
19 مهر 91 16:33
سلام آرتین دایی خوبی ببخشیددیروز بهت سر نزدم داداش مهزیار مریض بود خودمم خسته بودم خوابیدم بابا عباس خوب شد سلام به مامانی و بابایی برسون
بابا عباس
21 مهر 91 0:29
خوش به حالت آقا آرتین چه داییی مهربونی داری