آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

آرتین عشق مامان و بابا

اولین غذای آرتین

1391/7/12 14:01
نویسنده : مامان آرتین
774 بازدید
اشتراک گذاری

شروع غذای آرتینی دقیقا زمانی بود که گل پسری وارد 6ماهگی شد. (یعنی 91/6/8 ) دیگه احساس کردیم شیر تنها پسریو سیر نمکینه که از لعاب برنج کمک گرفتیم.

اتفاقاً آرتین خیلیم خوشحال شد و خیلی خوب ازش استقبال کرد. توی عکسهاش هم مشخصه.نیشخند

نفس مامان داره روز بروز برزگ و بزرگ تر میشه . عزیز دلم خیلی دوست دارم و دلم واسه این روزها تنگ میشه.ماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دایی مصطفی
12 مهر 91 21:11
قربونش برم من نفس دایی
fati
14 مهر 91 22:37
salam artin jon ziyarat ghabol ,mashala che khoshkele khoda hefzet kone ,axat ham khili khoshkelan nafasam,khili doset daram.
بابا عباس
15 مهر 91 3:08
قربونش بشه باباش که اینقدر خوش عکسه. ایشالله همیشه لبت خندون باشه زندگی بابا.
سحر مامان اهورا
29 مهر 91 12:23
سلام آرتین گلم..از اینکه هم ماهه خودم هستی خوشحالم من21/2/91 بدنیا اومدم والان هم غذا میخورم سرلاک...نوش جونمون......دوست داری با من دوست شی؟ به وبم سر بزن...