آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

آرتین عشق مامان و بابا

نظرات (9)

پرهام
19 دی 91 15:55
به این میگن یه پسر خوشمل
دایی مصطفی
20 دی 91 0:28
دایی جون چه عکسای نازی گرفتی مثل خودت ناز و خوشکلن عزیزم
عشق پرواز
1 بهمن 91 0:56
واویلا !!! عکساش تا اروپای شرقی و آمریکای جنوبی هم رسید ولی یکیشو به ما نداد! ملت پسر عمه محترم دارن ما هم پسر عمه محترم داریم!
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
2 بهمن 91 12:13
سلام عزیزم ... ممنون شما هم نی نی نازی دارین ... منم با افتخار لینکتون کردم ...
مامان شایان
4 بهمن 91 16:09
عزیزم وبلاگتون خیلی قشنگ و جذابه.
من کیلیپ برای تولد و جشن دندونی و نامزدی و عقد و هر مناسبتی که باشه درست می کنم. که می تونید تو جشن پخش کنید و یا به عنوان هدیه و یا سورپرایز به دوست و یا هر عزیزی که دوست دارید هدیه بدبد.یا به صورت یک آرشیو عکس که همراه با آهنگ های شاد هست برا خدتون استفاده کنید. هر جا باشید مشکلی نیست.
اگه دوست داشتید لطفا با من تبادل لینک کنید. خوشحال می شم.

سلام عزیزم. مرسی که به ما سر زدی.
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
7 بهمن 91 11:04
عزیز دلم مرسی ... قربون پسری برم که معروفــــ شده و عکس هاش همه جا هست ...


سلام خاله جونی. گل پسرتو ببوس.
پرهام
13 بهمن 91 22:23
سلام کم پیدا هستین؟


سلام در خدمتتون هستم.
پرهام
14 بهمن 91 10:05
برای این گفتم چون هروقت میام وب ارتین همون پستای قبلی دلمون برای ارتین تنگ میشه پیداش نیس!


سلام عزیزم. چیکار کنم فرصت نمیکنم. پرهام جون رو ببوس. خاله قربونش بره.