آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

آرتین عشق مامان و بابا

چکاب 5 ماهگی

1391/6/16 3:05
نویسنده : مامان آرتین
314 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابا عباس آرتین جون رو روز یکشنبه (91/6/12) بردیم پیش آقای دکتر احمدزاده متخصص کودکان واسه چکاب.

اول وزن پسریو گرفت بعد هم گفت بخوابونش روی تخت تا معاینه اش کنم.

نفس مامان هم عین ی پسر خوب ساکت خوابید و فقط به آقای دکتر نگاه میکرد.

بعد گوشهاشو چک کرد بعد هم گلوشو. گفت ی خوره گلوش چرک داره.

اونوقت واسش دارو نوشت. که گل پسری داره داروهاشو سر ساعت میخوره که ایشالله زود زود خوب بشه.

بعد مامان معصومه ازش پرسید که آرتین جونی انگشتشو ی چند وقتی میشه که میخوره آقای دکتر هم گفت خوب بذار بخوره چیکارش داری عیبی نداره.نیشخند

 

امید مامان ایشالله که همیشه تنت سالم و لبت خندون باشه

ماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

لاله
16 شهریور 91 3:19
سلام خوبين من هم اهل اهوازم خوشحال ميشم به وبالأگم سر بزنيد
لاله
16 شهریور 91 3:19
سلام خوبين من خيلي خوشحال شدم وقتي فهميدم همشهري هستيم وبلاگ خوبي داريد منم يك پسر دارم به اسم محمد مهدي نوزدهم نيره تو شش خوشحال ميشم تبادل تجربه كنيم به ما هم سر بزنيد
مامان آرشیدا کوچولو
19 شهریور 91 13:50
خوشحالم که جزء دوستان ما شدید عزیزم با کمل میل لینکتون کردم خوشکل کوچولوتون رو جای من ببوس


مامان آرشیدا کوچولو
19 شهریور 91 13:50
خوشحالم که جزء دوستان ما شدید عزیزم با کمل میل لینکتون کردم خوشکل کوچولوتون رو جای من ببوس