آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

آرتین عشق مامان و بابا

بزرگتر شدن پوشک آرتین جان

1391/6/11 13:25
نویسنده : مامان آرتین
331 بازدید
اشتراک گذاری

سایز پوشک پسر مامانی امروز بزرگتر شد. شده پوشک رنگ بنفش یعنی شماره 3

این نشون میده که نفس مامان داره روز به روز بزرگ و بزرگتر میشه. ماچ

چقدر زود 5 ماه گذشت.................

عزیز مامان، امید زندگیم از یک طرف خیلی خوشحالم که داری بزرگ میشی و از یک طرف هم دلم واسه این روزها تنگ میشه ناراحت

روزهایی که وقتی انگشتم را در دستت میفشاری آرامش عجیبی به من دست میدهد.

روزهایی که با نگاهت چنان به من خیره میشوی که دگر هیچ از دنیا نمیخواهم.

روزهایی که وقتی با لبان زیبایت به من لبخند میزنی احساس میکنم بهترین مادر دنیا هستم.

روزهایی که از شیره جانم مینوشی و در آغوشم چنان معصومانه به خواب میروی، خداوند را هزاران بار سپاس میگویم.

 روزهایی که وقتی برایم آقا آقا میکنی و با زبان خودت با صدای بلند سخن میگویی، گویی بهترین موسیقی دنیا را برایم مینوازند.

روزهایی که وقتی قربون صدقه ات میروم چنان برایم دست و پا میزنی و شاد میشوی که گویی دنیا از آن ماست.

 

 

 

 

 

 

 

دوستت دارم دیوانه وار ای همه زندگی من

قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرشته
11 شهریور 91 13:13
خاله افرین عکس بیشتر ازش بزار ما که دیر به دیر میایم خونه مامبزرگ خاله افرین حتما یه روز بیارش خونمون